Zijn F1 Coureurs geen Mensen?!?

Door sys64738 op zondag 8 april 2018 20:47 - Reacties (26)
Categorie: Sport, Views: 3.974

Vandaag stond de tweede race in het F1 siezoen 2018 op het programma. In Bahrein mochten de heren coureurs uit gaan maken wie vandaag de snelste was. Max moest door een ongelukkige kwalificatie, met 150 extra "verrassings" PKs, op de 15e plek starten. Maar inhalen kan hij als de beste dus vol goede moed was ik samen met mijn buren voor de buis gaan zitten.

Helaas was de race van de twee Red Bull coureurs al snel voorbij. Een grote deceptie en toch meteen een stuk minder spannend. Maar het uitvallen van de 2 Red Bulls was niet het meest opmerkelijke van de middag.

Nee, die twijfelachtige eer gaat naar de pitstop van Raikkonen. Bij zijn pitstop waren er problemen met het verwisselen van zijn linker achterwiel. Het lukte niet om het wiel eraf te krijgen maar Raikkonen dacht dat hij groen licht kreeg en reed vol gas weg. De monteur die nog aan het achterwiel stond te werken werd overreden en het zag er absoluut niet lekker uit.

Nou kun je niet echt zien wat er achter je gebeurt dus er valt Raikonnen op dat moment nog niet zo veel te verwijten. Hij zit midden in de race, denkt groen licht te hebben en gaat er als een haas vandoor, met alle gevolgen van dien.

Maar wat er daarna gebeurt, kan ik met mijn pet niet bij. Na 100 meter kwam hij weer tot stilstand omdat zijn wiel dus helemaal niet vast zat. Daarna stapt hij uit en loopt terug naar de pitbox. Op dat moment is toch wel vrij duidelijk wat zich allemaal heeft afgespeeld en lag de monteur daar zwaar gewond op de grond.

Dan ga je toch snel bij de monteur kijken die je net hebt overreden? Dat is wat ieder normaal mens zou doen. Maar blijkbaar zijn F1 coureurs geen (normale) mensen. Hij liep er gewoon langs om in de pit nog even zijn frustratie over zijn uitvallen te uiten door zijn waterfles tegen de muur te smijten.

Om er nog even een schepje bovenop te doen, riep hij vervolgens in een interview na de race het volgende: "I don't know what shape he is in. It is not great for him. I go when the light is green. Not much to say. We did not finish the race, so it is not great but this is what happens sometimes."

Dan kun je nog zo goed rondjes in een auto kunnen rijden maar dat maakt hem absoluut geen beter mens dan die monteur. Alsof monteurs wegwerp-artikelen zijn. Een voorzichtige "I wish all the best for him" tijdens het interview had echt geen kwaad gekund hoor, Kimi.

Volgende: [Foto] Het is Lente! 18-04 [Foto] Het is Lente!
Volgende: ING topman Hamers gered van ondergang 08-03 ING topman Hamers gered van ondergang

Reacties


Door Tweakers user Jeroenneman, zondag 8 april 2018 21:55

Natuurlijk zijn F1 coureurs geen normale mensen. Heb je ooit andere topsporters gehoord?

Dat zijn ook nauwelijks nog "normale" mensen te noemen. Die leven voor de sport, en nergens anders voor. Ieder pleziertje wordt niet meer genoten, en trainen gaat dag in, dag uit door. Het is letterlijk het meest belangrijke voor die sporters.

Ik vind dit niet een rare reactie van een sporter. Van ieder normaal mens? Natuurlijk. Maar zo werkt een sportman/vrouw niet meer (met enige uitzondering). Stopt een wielrenner als er iemand valt om te kijken hoe het gaat? Natuurlijk niet, gewoon doorcrossen.

Stopt een schaatser als een ander vol de barrière in duikt? Volgens mij niet.

Daarnaast zal Raikonnen ook niet blij zijn geweest met zichzelf, maar it is what it is. Hij focust op dat groene licht, en dan ramt ie het gas erop. Dat is letterlijk zijn taak.

Door Tweakers user Blokker_1999, zondag 8 april 2018 21:56

Om te beginnen wil ik opmerken dat Raikonnen niet dacht dat hij groen licht had, hij had gewoon groen licht en doet wat hij moet doen. Vertrekken. Waarom/hoe dat groene licht mogelijk was zal moeten blijken. Het is ook niet dat het wiel niet vast zat, het oude wiel is nooit losgekomen en links achter zat dus nog het foutieve wiel waardoor hij bij het betreden van de racebaan gewoon uit race genomen zou worden. Er werd hem dus gevraagd om te stoppen.

Raikonnen loopt terug naar de pitbox, niet wetende wat er gebeurd is. Hij ziet daar uiteindelijk die man liggen maar loopt de garage in. Niet omdat hij niet bezorgd is, maar simpelweg omdat niemand langer in de pitlane mag zijn dan strikt noodzakelijk. Zonder zijn wagen heeft hij geen recht om daar te lopen en de procedures schrijven dan ook voor dat hij zo snel mogelijk in de garage moet verdwijnen.

En wat kan hij rondom het slachtoffer gaan doen? Dat slachtoffer vergaat waarschijnlijk van de pijn, men is volop bezig met hem te helpen en zo snel mogelijk in veiligheid te brengen. Wat had hij daar kunnen gaan doen buiten in de weg te lopen. Het is niet alsof dat het moment is om met hem een babbel te slaan. Dat doe je later in het ziekenhuis.

[Reactie gewijzigd op zondag 8 april 2018 21:57]


Door Tweakers user wittereus, maandag 9 april 2018 07:34

Chillout. Op dat moment waren er al medici bij de monteur bezig... op dat moment laat je die gewoon hun werk doen en ga je niet ertussen staan van "hoe gaat het met je?"

Door Tweakers user himlims_, maandag 9 april 2018 07:51

Om nu alle coureurs weg te zetten als 'in humaan' vind wat ver gaan, kimi is een vreemde in deze, dat sowieso. Overigens ben ik volledig met je eens, is niet netjes, had beter gekund, kimi komt vrij ego over.

Lees de comments op twitter; zijn ook niet mals; https://twitter.com/Scude...t-lane-Bahrain-Grand-Prix

Door Tweakers user sys64738, maandag 9 april 2018 08:23

@Jeroenneman: Tja, je moet een bijzonder soort mens zijn om ze ver te komen in de topsport, zeker de F1. En dan ga je vol voor de overwinning, dat snap ik. Maar vrjiwel direct na het incident was zijn race afgelopen. Dat is toch het moment waarop je weer kunt overschakelen naar humane modus. Lijkt me.

@Blokker_1990: Denk niet dat de FIA hem straf had opgelegd als hij even was gaan kijken hoe het met zijn monteur ging. En nee, hij is naast F1 coureur vast geen arts of iets dergelijks dus daar in de weg gaan lopen is niet nodig maar even heen lopen en op zijn minst wat belangstelling tonen, lijkt me niet overbodig. En ook en de interviews na de race had ie wel iets meer respect en medeleven kunnen tonen, toch?

@Wittereus: zie antwoord aan Blokker. Nu kwam het echt over als: I couldn't care less.

@himlims_: Toegeven, Kimi is wel een vreemde eend in de bijt. Weet zeker dat Hammilton dit heel anders gedaan zou hebben.

Door Tweakers user DonJunior, maandag 9 april 2018 09:30

sys64738 schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:23:
[..]

@Wittereus: zie antwoord aan Blokker. Nu kwam het echt over als: I couldn't care less.

[..]
Als je nou goed had opgelet tijdens de race, en ook de nabeschouwing is het nog aan bod gekomen, inclusief vertraging en wat er nu precies gebeurd.
Dan zie je dat RAI gewoon groen licht kreeg, dus het was hoe dan ook niet zijn fout.
Lullig? Jazeker.. maar RAI valt helemaal niets te verwijten. Die is gefocussed op het licht, dat springt op groen, dus GAAN MET DIE BANAAN!!!

Hij is dat weekend al eerder uitgevallen omdat er tijdens de pitstop met de bandenwissel iets niet goed gaat. RAI krijgt nu dus wederom de melding dat ie moet stoppen omdat er iets niet goed is gegaan. Op het moment dat hij uitstapt heeft hij geen idee wat er is gebeurd (luister de boordradio maar terug)
Vervolgens loopt hij terug en ziet hij allemaal mensen om iemand heen staan.. hij stop en kijkt even 'wat is daar aan de hand' maar heeft op dat moment nog steeds geen benul dat hij iemand heeft aangereden. Aangezien hij hevig gefrustreerd was had hij waarschijnlijk zoiets van "Geen idee wat daar aan de hand is maar dat hoor ik dan vanzelf wel.."

Ik snap dat het voor jou misschien vreemd overkomt.. maar jij hebt gezien dat de man werd aangereden.. RAI niet. Dus nee, vind het geen vreemde reactie van hem.

Door Tweakers user ThaStealth, maandag 9 april 2018 09:43

Dan ga je toch snel bij de monteur kijken die je net hebt overreden? Dat is wat ieder normaal mens zou doen. Maar blijkbaar zijn F1 coureurs geen (normale) mensen. Hij liep er gewoon langs om in de pit nog even zijn frustratie over zijn uitvallen te uiten door zijn waterfles tegen de muur te smijten.

Om er nog even een schepje bovenop te doen, riep hij vervolgens in een interview na de race het volgende: "I don't know what shape he is in. It is not great for him. I go when the light is green. Not much to say. We did not finish the race, so it is not great but this is what happens sometimes."
- Monteur lag in de pitstraat met allemaal medici om zich heen. Raikonnen kon toch niets doen behalve in de weg staan.
-een andere monteur gooide dat flesje water, dat was niet Raikonnen (en als hij het was is het frustratie vanwege de fuckup)
- Hij is nooit de meest tactische of een spraakwaterval, zegt wat hij moet zeggen en thats it. Hij heeft een hekel aan met de pers te praten, dus dat er een kort statement uit komt is alleen omdat het moet van de FOM/FIA.

Je probeert nu wat te zoeken wat er niet is, zelfde met die NOS verslaggever die over Max begon tegen Hamilton.

Door Tweakers user himlims_, maandag 9 april 2018 10:33

@himlims_: Toegeven, Kimi is wel een vreemde eend in de bijt. Weet zeker dat Hammilton dit heel anders gedaan zou hebben.

> lewis had tijdens de race al een tweet verstuurd met zijn steun; https://twitter.com/LewisHamilton/status/983048334519791616

Door Tweakers user anessie, maandag 9 april 2018 10:39

Kimi is Kimi, dat weten we al veel langer, je moet van hem geen duidelijk perspraatje verwachten zoals je dat van een Alonso zou krijgen.

In een team doet iedereen ZIJN job, Kimi deed perfect ZIJN job, hem valt dan ook niks te verwijten.

Het is Kimi ZIJN job NIET om om daar wat te gaan rondhangen als er daar al een medische ploeg bezig is. Hij moet zien dat hij de pitlane verlaat zodat dat cameravolkje hem volgt. Vermoedelijk kreeg hij van de pitwall ook die instructies.

Ik ben niet eens Ferrari noch Kimi fan.

[Reactie gewijzigd op maandag 9 april 2018 10:44]


Door Tweakers user sys64738, maandag 9 april 2018 13:43

@ThaStealth: Nee, ik probeer iets te zoeken dat er juist niet is: medeleven / sympathie.

Over dat Max / Lewis verhaal ben ik het helemaal met je eens. Wij hadden er in de woonkamer ook discussie over maar Hammilton reed gewoon prima lijn. Ja, er was nog wel wat ruimte maar hij moest niet perse niet verder naar buiten.


Door Tweakers user Blokker_1999, maandag 9 april 2018 17:10

Kimi heeft gedaan wat hij moest doen. In plaats van ramptoerist te spelen en in de weg te lopen heeft hij zo snel mogelijk de racebaan verlaten (de pitlane maakt tijdens de race deel uit van de racebaan). Ook al omdat hij op dat moment niet wist wat er gebeurd was.

Naar de pers toe is het aan het team om te communiceren over dit incident. Niet aan Kimi. Al wat hij kan en moet zeggen op dat moment is dat hij groen licht kreeg en vertrok waarna het team hem opriep om te stoppen. Enige updates van hoe het met de man gaat zijn niet voor hem en het medeleven en de sympathie zal hij wel tonen op het moment hij in het ziekenhuis staat.

Door Tweakers user Osxy, maandag 9 april 2018 17:11

@sys64738

Welke straf? FIA heeft Ferrari een boete opgelegd, niet Kimi.

Door Tweakers user sys64738, maandag 9 april 2018 18:04

@anessie: ja maar wat zou het nou mooi geweest zijn als Raikkonen dit op zijn Instagram feed had gepost. Oh wacht, weet Kimi wel dat er zoiets als internet bestaat?!?

@Blokker_1990: Geloof dat je het concept ramptoerist niet helemaal begrijpt. Dat zijn mensen die niks met een ongeval te maken hebben en puur op sensatie belust zijn en daarom naar ongelukken toe gaan. In dit geval gaat het om de veroorzaker van het ongeval die puur uit medeleven wel heel even heen mag. De rest had ik vorige keer al beantwoord...

@Osxy. Ik heb helemaal niet gezegd dat Kimi een straf had gekregen. Als je goed lees, zeg ik dat ik niet verwacht dat hij straf zou hebben gekregen als hij even was gaan kijken hoe zijn monteur er aan toe was.

[Reactie gewijzigd op maandag 9 april 2018 18:07]


Door Tweakers user Osxy, maandag 9 april 2018 18:20

Snap het niet helemaal, er is namelijk absoluut geen reden om Kimi een straf uit te delen... Beetje nutteloze opmerking.

Je weet helemaal niet of er in de achtergrond niet door Kimi interesse is getoond. Dat hij het niet publiek heeft gedaan, tja wat heeft die monteur daar nou aan?

Door Tweakers user sys64738, maandag 9 april 2018 19:33

@Osxy: Geloof dat je het inderdaad niet snapt. En dan is het voor jou ook een nutteloze opmerking inderdaad...

Ik weet inderdaad niet wat er later allemaal gebeurd is. Ik mag toch hopen dat hij ten minste het fatsoen heeft gehad om even in het ziekenhuis langs te gaan. Maar daar gaat het niet om. Zijn eerste reactie was gewoon absurd. Niet even heen lopen. En ook niet eens een geinteresserde blik die kant op. Alsof er niks aan de hand was.

Door Tweakers user Priegelaar, maandag 9 april 2018 23:52

Was vreselijk om te zien inderdaad. Je verwacht wel minimaal een reactie van medeleven na een tragedie als deze. (wiens schuld het ook moge zijn)

Tegelijk vraag ik me af waarom een sport met zoveel geld en higtech spul nog een stuk of 10 levende monteurs nodig heeft, op een levensgevaarlijke locatie, om eenvoudig wat wielen te wisselen. Als het zo gevaarlijk en snel moet, kan het dan ook niet met een paar mooie robots?
Ik zal de sport wel weer niet snappen :P

[Reactie gewijzigd op maandag 9 april 2018 23:55]


Door Tweakers user Hippocampus, dinsdag 10 april 2018 00:31

Maar vrjiwel direct na het incident was zijn race afgelopen. Dat is toch het moment waarop je weer kunt overschakelen naar humane modus. Lijkt me.
Ik weet niet of je het interview met Ricciardo hebt gezien? Zijn race was erg vroeg over (rondje 2 geloof ik) en die geeft aan dat ie emotioneel is (teleurstelling, misschien kwaad) maar ook dat ie nog zoveel energie over heeft.

Kijken we dus naar Kimi, die is vol op in race modus als ie de pit inkomt en ongeveer een seconde nadat hij weer op het gas gaat roept er iemand over de boordradio; stop stop stop.
Ik denk dat het eerste wat door hem heen gaat is iets in de zin van 'zutzooi, race naar de klote'
Je ziet hem pissig uitstappen en z'n stuurtje in z'n stoeltje gooien en erg opgefokt teruglopen.

Dan pas merkt hij dat er iets mis is met iemand van zijn crew en je ziet dat zijn lichaamshouding veranderd en er komt zelfs een kleine hoofdschudding. Dan doet ie wat ie moet doen en dat is de pitbox in. Hij staat nog steeds strak van de adrenaline en dan moet hij even rustig gaan kijken en vragen wat er allemaal aan de hand is?
ja maar wat zou het nou mooi geweest zijn als Raikkonen dit op zijn Instagram feed had gepost. Oh wacht, weet Kimi wel dat er zoiets als internet bestaat?!?
Kijk hier val je toch een beetje door de mand. Je zegt eerder al dat Hamilton het anders had gedaan. (ik denk dat iedere coureur het op zijn eigen manier doet, dat terzijde) maar nu lijkt het er meer op dat je Kimi gewoon een knakker vindt.
Prima hoor, maar ik denk dat jij je gewoon heel erg slecht in kan leven in welke situatie die gasten verkeren in zo'n weekend. Dan vervolgens dingen verwachten van die coureurs en als die niet komen zoals jij ze wilt hebben er lekker over zaniken. Want je blijft ondanks uitleg gewoon bij je standpunt, Kimi is een knakker (of whatever) :z

[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 april 2018 00:33]


Door Tweakers user sys64738, dinsdag 10 april 2018 08:48

@Priegelaar: Het is bijna veiliger om in die auto's te zitten dan in de pitcrew te werken. Het is al stuk veiliger geworden dan vroeger met dat tanken erbij.

@Hippocampus: Ik zal de titel aanpassen. "Is Kimi geen mens?". En nee, ik kan me inderdaad niet goed inleven in hoe zo'n weekend er voor deze mensen uitziet. Maar dat neemt nog niet weg dat ze gewoon mensen zijn en niet robots of halfgoden die boven de rest staan. Dus gedraag je dan ook zo.

Door Tweakers user heggico, dinsdag 10 april 2018 10:33

"Denk niet dat de FIA hem straf had opgelegd als hij even was gaan kijken hoe het met zijn monteur ging."

"Ik heb helemaal niet gezegd dat Kimi een straf had gekregen. Als je goed lees, zeg ik dat ik niet verwacht dat hij straf zou hebben gekregen als hij even was gaan kijken hoe zijn monteur er aan toe was."

Net als @Osxy snap ik die opmerkingen ook niet. Er is geen straf uitgedeeld, dus waarom zou de FIA dan geen straf opleggen als hij wel was gaan kijken? Nu hij niet is gaan kijken heeft hij ook geen straf gehad?

Daarnaast, voor coureurs is het not-done om iemand in de race te helpen als ze in de problemen zitten. Dat is gewoon tegen de regels (al gaat het dan vooral om andere coureurs, maar goed) Dat moet worden gedaan door de de professionals die daarvoor getrained zijn. Het beste wat je kan doen is de professionals hun werk laten doen. Beter dan in de weg gaan lopen bij iemand die direct hulp nodig had.

Was het beter geweest als hij er naartoe was gelopen, gezien dat hij niets kon doen en weer door liep? Wij zagen wat er gebeurde, Kimi niet. En misschien is hij wel daarna naar het ziekenhuis geweest, geen idee.

Kimi deed wat hij moest doen, gas geven bij groen, dus hem valt niets te verwijten. Daarna stapte hij uit, liep richting the pitbox en zag waarschijnlijk niet goed wat er aan de hand was en dat het medisch personeel bezig was en liep naar binnen. Behoorlijk gefrustreerd waarschijnlijk ook nog, want een podium was zeer goed mogelijk. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan..

Door Tweakers user sys64738, dinsdag 10 april 2018 15:04

@heggico: Vroeger vond ik de examens/tentamens "begrijpend lezen" helemaal te gek. De enige tentamens waar je zonder enige vorm van voorbereiding heen kon gaan om 45 minuten later met een 8 of 9 op zak weer naar buiten te lopen.

Snapte nooit wat de lol/moeilijkheid er nou van was. Pas jaren later ontdekte ik dat begrijpend lezen blijkbaar een kunst op zich is...

En de rest van je verhaal hadden andere ook al benoemd (en ik op gereageerd).

Door Tweakers user Pietervs, dinsdag 10 april 2018 19:37

Subtiel en Kimi zie je net zo vaak samen als vissen op een fiets.

Nee, Kimi doet niet aan sociale dingen, zit niet in de aard van het beestje. Zelfs Vettel, die toch op geen enkele manier betrokken was sprak uit dat hij hoopte dat de verwondingen mee zouden vallen, en dat was vlak na de race (toen Kimi dus al zowat een uur de tijd had gehad om zich even te laten informeren, maar zelfs dat dus niet gedaan had gezien zijn reactie in de interviews).

Ik was al geen fan van Kimi, maar kon nog wel lachen om zijn botte opmerkingen, voooral tijdens de race (over de boordradio: Shut up, I know what I'm doing!). Maar zelfs dat is nu wel weg...

Door Tweakers user heggico, woensdag 11 april 2018 08:16

@sys64738: je hebt nog steeds niet gezegd wat je daar nu mee bedoelde. Je speelt alleen op de man zonder inhoudelijk te reageren. Dat vind ik al erger dan wat Kimi deed.

Die hele zin slaat gewoon nergens op. Er is geen straf op gelegd, er gaat geen straf op worden gelegd en die zal er ook nooit komen. Hoezo dan "Denk niet dat de FIA hem straf had opgelegd als hij even was gaan kijken hoe het met zijn monteur ging". Die zin klopt idd wel, want dat doen ze zouden hem geen straf opleggent. Niet als hij was gaan kijken, en niet nu hij niet keek. Beetje nutteloos dan toch om dat zo te zeggen? Wat bedoel je daar dan mee?

"Als je goed lees, zeg ik dat ik niet verwacht dat hij straf zou hebben gekregen als hij even was gaan kijken hoe zijn monteur er aan toe was."

Hier probeerde je het uit te leggen, maar goed. Je verwacht dat hij geen straf zou hebben gekregen als hij wel was gaan kijken. Dat impliceerd dat er een straf voor is opgelegd, want waarom zou hij anders die straf niet gehad hebben als hij wel was gaan kijken?

En daarnaast is het door iedereen idd al uitgelegd, maar toch blijf je er bij dat coureurs geen mensen zouden zijn.

Kunnen we niet op de man gaan spelen met " Pas jaren later ontdekte ik dat begrijpend lezen blijkbaar een kunst op zich is..." en het inhoudenlijk houden?

https://www.express.co.uk...-F1-news-Sebastian-Vettel

Dit is er dus gezegd door kimi:

"I don't know what shape he is in. For sure, not great for him,” Raikkonen said.

"I go when the light is green.

“I don't see what happens behind and unfortunately he got hurt.

“My job is to go when the light is green.

“I don't know more than that and hopefully he is OK."

http://formula1.ferrari.c...i-raikkonen-race-comment/

[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 08:27]


Door Tweakers user fastedje, woensdag 11 april 2018 11:16

Raikkonen staat niet bekend als iemand die zijn emoties toont en in dit geval ook niet. Echter toen hij terugliep naar de pit box keek hij eerst nog een seconde of 2 a 3 naar die monteur.

Ik vraag me inderdaad af of een coureur in zo'n geval wel naar die monteur toe mag lopen. Verder kan je in zo'n situatie al snel in de weg lopen, want ik neem aan dat een coureur geen BHV/EHBO bevoegd persoon is.

Mijn gevoel is ook loop er na toe en kijk of je iets kan doen, maar regels en protocollen schrijven waarschijnlijk wat anders voor.

Wat ik trouwens heel vreemd vind is dat die monteur zijn been voor de achterband zet. Hij kan ook achter de auto gaan staan. Voor de voorste monteurs is dit wat lastiger. Het is helemaal niet slim om met je been voor die band te blijven staan nadat de auto al 2,5 tot 3,5 seconde stil staat.

[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 11:22]


Door Tweakers user sys64738, woensdag 11 april 2018 14:08

@heggico:

"Denk niet dat de FIA hem straf had opgelegd als hij even was gaan kijken hoe het met zijn monteur ging" betekent: hij heeft nog geen straf had. En als hij even bij zijn monteur was gaan kijken, zou hij nog steeds geen straf krijgen. Omdat de FIA het menselijk zou vinden als hij even was gaan kijken.

Hierbij moet wel gezegd worden dat als je de klemtoon nadrukkelijk op de 'als' legt in die zin, de betekenis van de zin wel een wending neemt.

Maar als je zegt: "Denk dat de FIA hem geen straf had opgelegd als hij even was gaan kijken hoe het met zijn monteur ging" (met de klemtoon op 'geen') betekent dat dat hij wel al straf had gekregen. En dit had kunnen voorkomen door even bij zijn monteur te gaan kijken.

Het draait dus allemaal om intonatie. Maar mijn zin was in ieder geval gewoon zonder nadrukkelijke klemtoon bedoeld. Anders had ik wel dik gedrukte woorden gebruikt.

@fastedje: weet niet welke uitzending jij gekeken hebt want wij zaten met 8 man (m/v) te kijken en waren allemaal stom verbaasd dat hij juist geen enkele blik die kant op wierp. Misschien hebben wij wat gemist.

Tja en waarom die monteur daar stond? Das gewoon afspraak/getraind. Blijkbaar is dat het handigst/snelst. En waarom hij niet weg ging na 3 seconden? Omdat ze nog niet klaar waren met dat wiel en dus ook nog geen groen licht verwachten.

Door Tweakers user SinergyX, woensdag 11 april 2018 15:46

weet niet welke uitzending jij gekeken hebt want wij zaten met 8 man (m/v) te kijken en waren allemaal stom verbaasd dat hij juist geen enkele blik die kant op wierp. Misschien hebben wij wat gemist.
Weet ik wel zeker, hij stopte zelfs nog kort voordat hij naar binnen liep.

Deze dingen gebeuren, per ongeluk of niet, er zijn risico's met zulke time-frames.

Scenario had nog anders geweest als het achterwiel wel goed was gegaan en RAI dus gewoon was verder gereden.

Reactie formulier
(verplicht)
(verplicht, maar wordt niet getoond)
(optioneel)